Teslimat ve Sipariş Takibi

Teslimat ve Sipariş Takibi           

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim ?

       k2outdoor.com.tr sanal mağazamızdan satın almış olduğunuz ürünler kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı olan e-mail adresinize siparişinizle ilgili kargo gönderi bilgileri iletilecektir. Bu bilgi e-maili yardımı ile siparişinizin kargoya ne zaman teslim edilmiş olduğunu öğrenebilirsiniz.  Ayrıca sitemizdeki hesabınızdan üyelik bilgilerinizi girdiğinizde açılan pencerede yer alan sipariş takibi linkinden veya k2outdoor.com  ana sayfasında yer alan mesaj kutunuza gelen bilgi e-mailinin kopyasından gerekli bilgilere beklemeden ulaşabilirsiniz.            

 Siparişim kargoda zarar görmüş,  ne yapmalıyım ?

       Eğer sipariş ettiğiniz ürün/ürünler size hasarlı olarak ulaştı ise; yanında kolinizi açtığınız kargo görevlisine  ‘hasarlı ürün tutanağı’  düzenletmeniz gerekmektedir. Bu tutanak, sorunu anlatan not ve ürünü/ürünleri faturaları ile birlikte bize ödemeli olarak kargo ile göndermenizi rica ederiz. Ürünler bize ulaştığında sorununuz incelenecek, en kısa sürede yeni ürünleriniz size gönderilecektir

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi,  ne yapmalıyım ?
  
       Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin tamamı faturası ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Satış faturası siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır. Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine hatırlatınız ve ısrarla isteyiniz. Tüm taleplerinize rağmen teslim edilmeyen fatura için lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. En kısa zamanda faturanız size ulaştırılacaktır.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.